Saturday, September 22, 2018

افزایش ممبر تلگرام

افزایش ممبر تلگرام

وب سایت سئو فارسی ( صفحه اول گوگل ) : افزایش ممبر تلگرام – امروزه تلگرام به یک رسانه بسیار قوی و پر مخاطب تبدیل شده است، در این شبکه اجتماعی به دلیل داشتن امکاناتی چون ایجاد کانال و گروه زمینه بسیار مناسبی ایجاد کرده است تا بتوان در آن کسب و کار اینترنتی را پیاده سازی کرد و به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کرد.
طبق آمار های در دستری توسط فناوری اطلاعات کشور بیش از ۱۸ میلیون کاربر تلگرام در ایران وجود دارد و بیش از ۱۰۰ هزار کسب و کار اینترنتی در این شبکه اجتماعی دارای فعالیت هستند.

پیشنهاد ما برای کانال های تازه تاسیس در شروع بکار خرید ممبر فیک می باشد. چرا؟

اکثر کاربران تلگرام برای جوین شدن به یک کانال حتما تعداد اعضای آن کانال را نگاه می کنند و در صورت پایین بودن تعداد ممبرهای کانال به کانال جوین نمی شوند و یا در هنگام خرید به آن کانال اعتماد نمی کنند. تعداد ممبر بالا نشان دهنده حجم کسب و کار شما و مشتری های شما می باشد، در یک کانال اعضا فقط به تعداد ممبرها دسترسی دارند و نمی توانند ببینند که آیا این تعداد ممبرها فیک هستند یا واقعی!!

خرید ممبر فیک تلگرام

نکته بعد در هنگام تبلیغات برای جذب ممبر واقعی است که خرید ممبر فیک به چشم می آید، تفاوت دریافت اعضا در یک کانال با ۲۰۰ عضو و یک کانال با ۵۰۰۰ عضو فیک کاملا مشخص است. کانال ها با اعضای پایین در هنگام تبلیغات ممبر واقعی بسیار پایینی دریافت می کنند و یا پس از دریافت ریزش بسیار بالایی دارد.
برای دریافت نرم افزار افزایش ممبر تلگرام میتوانید از لینک زیر استفاده کنید
نرم افزارهای منتشر شده دیگر توسط شرکت سرای تجارت دیبا:
نرم افزار بسیار کاربردی مدیریت فایل با امکانات فوق العاده
بازی ۲۰۴۸
آموزش ابتدایی ریاضی

1 comment:

  1. Hello
    ...
    They are real accounts, but inactive ones and you can only use them for increasing the numbers of channel and its members. Of course you have to think about the quantity and quality of the channel. buy telegram members as cheap price ...

    ReplyDelete

How To Increase Telegram Channel Post Views ?

  Increase real members The first way to increase the number of   views  to  Telegram posts  is increase the number of  real channel members...