Saturday, September 22, 2018

خرید ممبر تلگرام

خرید ممبر

خرید ممبر تلگرام یکی از پروسه هایی است که برای شروع بکار هر کانال تلگرام یا گروه تلگرام لازم است، شبکه های اجتماعی و مخصوصا در کشور ما نرم افزار تلگرام محیطی عالی برای کسب و کارهای اینترنتی فراهم آورده است و هر کسی با کمترین دانش در حوزه فناوری می تواند براحتی کسب و کار اینترنتی برای خود راه اندازی کند.
بزرگی کسب و کار در شبکه های اجتماعی به اعضایی که شما در دسترس دارید یا به اصطلاح ممبرهای کانال یا ممبر های گروه شما هستند. برای مثال یک کانال فروشگاهی با ۵۰٫۰۰۰ هزار عضو واقعی زمینه بسیار عالی برای افزایش چشم گیر فروش محصولات محسوب می شود، یک کانال با این تعداد ممبر واقعی مانند این است که شما یک مغازه در بهترین جای ممکن برای کسب و کار خود اجاره کنید ولی با این تفاوت که شما برای کانال تلگرام هیچ هزینه اجاره ای ندارید.
به جای آن شما باید در نظر بگیرید که همان طور که شما باید اجاره یک مغازه را پرداخت کنید، برای تداوم کار در تلگرام باید تبلیغات مداوم انجام دهید و ممبر های واقعی خود را افزایش دهید.

افزایش ممبر تلگرام

افزایش ممبر تلگرام چند مدل متفاوت دارد که در زیر و دیگر مقالات این سایت به توضیح آن ها می پردازیم.

خرید ممبر فیک

خرید ممبر فیک را می توان اولین قدم برای راه اندازی یک کانال تلگرام یا گروه تلگرام نام برد. همان طور که شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد وقتی وارد یک کانال می شوید و می خواهید به کانال جوین شوید و یا از آن کانال خریدی انجام دهید حتما به اعضای کانال و همچنین تعداد بازدید پست های آن کانال توجه می کنید.
تعداد اعضای یک کانال اعتبار آن کانال را به شما نشان می دهد، مثلا یک کانال با ۵۰۰ ممبر قطعا اعتبار کمتری نسبت به یک کانال با ۱۰٫۰۰۰ ممبر را دارد و اعضا در صورتی که بخواهند خریدی انجام دهند قطعا بیش از ۹۰ درصد از کانالی خرید و یا اعتماد می کنند که تعداد ممبرهای بالاتری داشته باشد.
معمولا کانال های کمتر از ۱۰٫۰۰۰ ممبر یا به اصطلاح ۱۰ کا ممبر را یک کانال تازه تاسیس می نامند بدین معنی که برای راه اندازی یک کسب و کار میبایست حداقل ۱۰ کا ممبر داشته باشید که در نظر کاربران، کانال شما مورد اعتماد باشد.
همان طور که در ابتدا نیز اشاره شد کانال های با ممبر پایین در هنگام اضافه شدن ممبر واقعی با مشکل روبرو هستند و در صورت اضافه شدن ممبرهای واقعی ریزش بسیاری را مشاهده خواهند کرد، برای بر طرف کردن این مشکل راهکار خرید ممبر فیک تلگرام می باشد.
ممبر فیک معمولا ریزش در حدود ۱۰ درصدی دارند و میتوان گفت شما با خرید ممبر فیک تا چند ماه برای شروع بکار کانال یک مقدار اعضای ثابتی را در کانال و یا گروه خود مشاهده خواهید کرد.
برای دریافت نرم افزار افزایش ممبر تلگرام میتوانید از لینک زیر استفاده کنید
نرم افزارهای منتشر شده دیگر توسط شرکت سرای تجارت دیبا:
نرم افزار بسیار کاربردی مدیریت فایل با امکانات فوق العاده
بازی ۲۰۴۸
آموزش ابتدایی ریاضی

3 comments:

  1. Telegram is currently one of the best free messaging service providers in the world, The telegram has attracted about 5 million users, and also a score of 4.7 out of 5 million

    download telegram app

    ReplyDelete
  2. Hello
    ...
    They are real accounts, but inactive ones and you can only use them for increasing the numbers of channel and its members. Of course you have to think about the quantity and quality of the channel. buy telegram members as cheap price ...

    ReplyDelete

How To Increase Telegram Channel Post Views ?

  Increase real members The first way to increase the number of   views  to  Telegram posts  is increase the number of  real channel members...