Saturday, September 22, 2018

پرستار کودک در منزل

پرستار کودک در منزل

خیلی از والدین ترجیح می دهند که بجای فرستادن کودکان خود به مهدکودک از یک پرستار کودک در منزل بهره بگیرند. خیلی از والدین به محیط مهدکودک ها اطمینان ندارند و یا میترسند که کودکان دیگر به بچه آن ها صدمه بزنند به همین دلیل ترجیح می دهند از یک پرستار مورد اعتماد در منزل استفاده کنند تا با آرامش بیشتری به کارهای روزمره خود برسند.

پرستار کودک در منزل تهران

ولی مسئله ای که پیش می آید از کجا می توان یک پرستار کودک در منزل مهربان ، با تجربه و دلسوز پیدا کرد و چگونه باید به این پرستار اعتماد کرد، بالاخره لازم هست که کودک ساعاتی از روز را با این پرستار در خانه تنها بماند و رفتار پرستار بر روی کودک کاملا تاثیر گذار می باشد.
بدون شک رفتار پرستار کودک شما در منزل بر روی رفتار کودک تاثیر می گذارد پس میبایست برای انتخاب پرستار کودک در منزل بسیار مراقب باشید.

استخدام پرستار کودک در منزل

در هنگام استخدام پرستار کودک باید به چه نکاتی توجه بکنیم:
اولین نکته مهم در رفتار پرستاران کودک این هست که میبایست پرستار واقعا عاشق بچه ها باشد تا بتواند با صبر و آرامش با کودکان رفتار کنند و بصورت واقعی دوست کودک شما شوند. پرستاران کودک حتما باید از وقت گذرانی با کودکان لذت ببرند و نه اینکه مراقبت از کودک را فقط شغل خود بدانند!
این نکته بسیار مهم است که پرستار واقعا عاشق کودکان باشند. البته در کنار دلسوزی و عشق کودکان حتما باید تجربه نگهداری از کودکان را نیز داشته باشد تا بتواند نیازهای جسمی و روحی کودکان را درک کند و به آن ها توجه کند.

انتخاب پرستار کودک در منزل

پارسیان آوید با تجربه 25 ساله خود در این زمینه به این نتیجه رسیده است که پرستارانی که خود مادر هستند می توانند گزینه بهترین برای پرستاری کودکان در منزل باشند.
سن کودک حتما باید متناسب با مهارت های پرستار باشد و این یکی از ملاک های انتخاب پرستار کودک در منزل می باشد.
مراقبت از نوزادان نیاز به مهارت های خاص خود را دارد، کودکان در سنین بالاتر نیاز به سرگرمی بیشتری دارند به همین دلیل پرستار میبایست تحصیلات مرتبط و تجربه در کارهای آموزشی داشته باشد.
پرستاری که شما انتخاب می کنید بصورت مستقیم روی رفتار کودکان شما تاثیرگذار می باشد به همین دلیل بهتر است پرستار مورد نظر شما منظم باشد و وقت شناس باشد تا کودک شما نیز با این فضایل آشنا شود.

No comments:

Post a Comment

How To Increase Telegram Channel Post Views ?

  Increase real members The first way to increase the number of   views  to  Telegram posts  is increase the number of  real channel members...